wilmaolofsson.blogg.se

VÅR

Publicerad 2014-03-16 07:50:29 i Allmänt,

Vaknade imorse av fåglarna och solljuset genom persiennerna asså nu är det ju vår! Hoppas inte att det kommer någon mera snö nu ialla fall. 
Längtar ihjäl mig till sommaren. Men conversen har fått hoppa upp på hyllan igen och skinnjackan har fått vädras lite så vi är en bit vägen ialla fall!

Igår var jag u stallet hela dagen med Tuva och jag filmade lite men som sagt så är mitt internet "slut" på telefonen så det går i sänkt hastighet! VS Challengen Del 2 laddar fortfarande! 
Har inga planer för idag får se vad som händer... 

Kom ihåg att följa mig på instagram wilma_olofsson och videofyme så heter jag wilmaolofssson :) Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela