wilmaolofsson.blogg.se

JUST TRY TO

Publicerad 2014-03-13 19:31:46 i Allmänt,

Vill bara börja med att säga förlåt för att Del 2 på VS Challengen inte har kommit ut men jag har inget internet kvar på min mobil och videon har laddat i typ 2 dagar nu så den kommer nog snart! Får man hoppas...
Men nu till inlägget...

Asså jag är så sjukt trött på den här åldern alltså. Det är som att "prata inte med mig för jag är farlig". Nej men inte riktigt så men nästan... Det känns som att ingen förstår och alla andra är bara helt dumma i huvudet.? Så fort någonting händer rasar typ heeeela världen! O sen det där med att alla tjejer mäter dig med varandra all the time typ "jag har köpt en ny tröja" - då går man och köper två eller "jag fick en Iphone 5s i julklapp" - "jaha kul jag fick en Iphone OCH en dator. Jag kan bli så sjukt trött på de där alsså! Jag kan tycka lixom va nöjd med det du har och bli glad för vad dom andra "uppskattar"... Och inte nog med det, den där pressen. Skolan, plugg, må bra, se bra ut, vara trevlig, vara snäll Och duktig på samma gång. O så samtidigt bara få vara och strunta i allt annat runt om kring (vilket också är sjukt viktigt!). Sen vill jag inte att alla ska glömma hur fin man är! Alltså om du inte tycker om din mage så är säkert dina ögon superfina! Om du inte är så bra på NO är du kanske bra på matte eller något annat ämne! Fyll livet med roliga saker och saker som just Du mår bra av! Om dina kompisar tycker om att spela hockey/fotboll eller någon annan sport och du tycker om att simma eller rida kanske. Jamen stå för de då, du tycker ju att det är roligt. Och varför ska man inte göra det som passar just dig och det som du tycker om.? Jag vill också att ALLA ska vara nöjda med sig själva eller jalla fall försöka! FÖR ALLA ÄR FINA och duktiga på någonting! Hur som helst eller oavsett vad någon annan säger! 
Sen menar inte jag att jag har det bästa självförtroendet och att jag bara tänker positivt hela tiden. Men om jag försöker så kan jag vara nöjd med det lixom! 

Men hejdå alla fina och tänk på minst en bra sak varje kväll innan du somnar så bli det ännu mera positivt! :) :* PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela