wilmaolofsson.blogg.se

APRIL

Publicerad 2014-03-18 19:31:07 i Allmänt,

Ridningen gick bra idag! Efter så åkte mamma och jag och köpte ett par nya jodpurs och ett par ridvantar till mig. Skorna var sjukt fina och jätte sköna, kul! Det var 100 kr rabatt också så det blev ju bra.

Snart är det ju april. Skit vad tiden går fort asså! Och när det blir en ny månad så får jag nytt internet på min telefon så då kan jag ladda upp VS Challengen Del 2 och Get Ready With Me tagen!
Och när det april är det ju ännu mera vår och snart sommar! Så sköööööööönt! :)

Nej men det blev lite random det här men det är ju bra det också, eller hur? :)
Nu ska hoppa in i duschen också sen blir det sängen. Hare bra...! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela