wilmaolofsson.blogg.se

NEEEEEEJ

Publicerad 2014-02-24 07:58:22 i Allmänt,

Lisa mår inte bra just nu! Hon bara ligger och skriker! Mamma ska ringa till djursjukhuset som öppnar om en
kvart😰 Och jag blir hemma från skolan fram tills lunch.

Är så sjukt ledsen just nu alltså, dom ända tankarna som kommer upp är (om vi ska ta bort henne): -Vem ska då ligga i min säng? och -Vem ska då trösta när jag är ledsen?😭😭
Jag vill hellre att hon att vi tar bort henne än att hon ska ligga och ha ont! Hon har inte druckit någonting och vi har fått mata henne för att hon ska äta...

Vi kom ialla fall hem igår vid 4 tiden och allt gick bra. Det ända som gjorde att jag ville åka hem var för att komma hem till Lisa och ta hand om henne!😭😿

Men nu måste jag klappa och pussa på henne innan vi åker till djursjukhuset...❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela