wilmaolofsson.blogg.se

LISA

Publicerad 2014-02-25 07:10:57 i Allmänt,

Jag och Märtha gick hem tidigare igår eftersom att vi skulle till djurdoktorn med Lisa... Han tyckte att det var bäst att ta bort henne för att annars så skulle hon bara må dåligt. Och det är ju inte för männinskans skull man gör det utan för djurets skull.
Så mamma valde att vi skulle ta bort henne. 
Jag och Märtha ville vara med när det gjordes för det kändes bättre på något sätt. Allt gick väldigt lugnt och det tog ett litet tag innan hon somnade. Nu saknar jag henne JÄTTE mycket och vill att hon ska komma tillbaka men jag vet samtidigt att hon mår bättre där hon är nu. Jag grät hela eftermiddagen igår typ så min hals/röst är inte den bästa just nu.

Nu ska jag göra mig iordning flr ännu en dag i skolan... Phuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela